Oferta d’estudis

L’objectiu és aconseguir que l’alumnat prengui un paper actiu en la continuïtat formativa i en la inserció laboral afavorint així, la inclusió social. La formació al nostre centre es realitza tenint en compte sempre les necessitats individuals i grupals i treballem per a què l’alumne sigui capaç de ser el més autònom possible, competent digitalment i socialment. Afavorint l’autoestima, l’autoconeixement, la responsabilitat, l’afany de superació, la intel·ligència interpersonal, la sensibilitat ecològica i l’habilitat digital.

IFE: Itineraris Formatius Específics

Els IFE tenen la finalitat que l’alumnat incrementi l’autonomia personal i assoleixi les competències professionals que li facilitin la transició a la vida adulta i la inclusió social i laboral.

PFI NEE: Programes per a la Formació i Inserció de joves amb discapacitat motriu

Els PFI tenen una finalitat educativa, formativa i professionalitzadora i han de facilitar a l’alumnat el desenvolupament personal i l’adquisició de competències professionals que li permetin una inserció social i laboral satisfactòria, així com ampliar les seves competències bàsiques per prosseguir estudis en els ensenyaments de formació professional.

Un cop finalitzat el període de formació, l’alumne rep l’acompanyament en la continuïtat formativa per part del centre i del SEEM.

Arts Gràfiques

Administratiu