Serveis

Trobareu la informació dels serveis en aquestes pestanyes:

Els alumnes de Barcelona ciutat poden utilitzar el servei regular fix que proporciona l’ajuntament de Barcelona a través de l’Institut Municipal de persones amb discapacitat (IMD):

Servei públic de transport especial

El centre gestiona amb l’IMD les sol·licituds de transport de cada curs, però cada alumne i/o família ha de realitzar la gestió de petició i activació del servei. Des del centre es donen les instruccions oportunes als alumnes i famílies abans de començar el curs.

Per tal de poder accedir a aquest servei els alumnes han de disposar de la targeta blanca de transport.

Estacionament adaptat:

Al carrer Rovira i Virgili, el centre disposa d’una àrea de reserva d’estacionament adaptat, amb capacitat per estacionar 4 vehicles i amb rampes d'accés a la vorera.

Galeria d'imatges