Activitat internivell d’anglès: Fem gaspatxo!
Avui, dimarts 9 de juny, l’alumnat de diferents nivells d’anglès ha participat en una activitat internivell centrada en l’elaboració d’un gaspatxo. Durant la sessió, han treballat vocabulari relacionat amb els aliments, els estris de cuina i les accions pròpies d’una recepta, tot practicant la comprensió i l’expressió oral en anglès. L’activitat ha combinat l’aprenentatge de […]
Activitat internivell d’anglès: Fem gaspatxo! Llegeix més »

