Matrícula curs escolar 2020-2021

Matrícula curs escolar 2020/2021

• Nou alumnat –> Matrícula a partir del 2 de setembre (presencial o telemàtica).
PRESENCIAL

Atendrem presencialment a tots aquells qui tinguin cita prèvia, tots els dies laborables, en horari de 10h a 13h. Si us plau, segueix els següents passos:
1. Sol·licita cita prèvia.
2. El dia de la cita prèvia, la persona que vingui a fer la preinscripció ha de portar:

• Declaració responsable COVID-19: menors d’edat o majors d’edat.
  • Documentació de l’alumne/a per fer la preinscripció: fotocòpia DNI i fotocòpia targeta sanitària.

TELEMÀTICA

Es podrà presentar la sol·licitud telemàtica a partir del 2 de setembre. Segueix els següents passos:
1. Descarrega’t la sol·licitud, emplena-la i guarda-la.
2. Envia la sol·licitud a e3008754@xtec.cat, adjuntant còpia del DNI i de la targeta sanitària. A l’assumpte del correu electrònic, escriu el teu nom complet i DNI.
3. En breu, rebràs un correu de confirmació del centre.

Per qualsevol consulta sobre la preinscripció, emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu al més aviat possible.

• Alumnat propi –> Poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a.