HOMENATGE A LES LLENGÜES MATERNES

El nostre centre, juntament amb altres centres educatius de la ciutat d’Amposta, va participar el passat 26 de febrer en la celebració del Dia Internacional de les Llengües Maternes que va organitzar la Biblioteca Pública Sebastià Juan Arbó d’Amposta.
Alumnat de les matèries de català i castellà, inicial i bàsic, així com també alumnes dels grups de joves migrants sols, van fer les seues intervencions presentant les seues llengües i recitant-hi textos diversos com poden ser poemes, pregàries, records infantils… També va haver participants que es van atrevir a cantar i vam poder escoltar una cançó de bressol en tagal, una cançó de tema religiós en castellà i un rap en fula.
Al final de l’acte, públic i participants vam poder berenar tots junts al vestíbul de la biblioteca. Va ser un acte bonic i emotiu del qual tothom vam gaudir.