Dia Internacional de la Llengua Materna

El passat 21 de febrer, un gran nombre d’alumnes del nostre centre van participar el la XVIIa edició de la celebració del Dia Internacional de la Llengua Materna que cada any organitza la biblioteca Sebastià Juan Arbó d’Amposta.
En aquesta ocasió molts dels nostres alumnes van tenir l’oportunitat de saludar en la seva llengua i tothom vam poder compartir una tarda molt emotiva en defensa de la importància de totes les llengües del món.
Per acabar, com que la jornada estava dedicada a l’aranès, dialecte de l’occità parlat a Catalunya, vam poder escoltar un grup de música popular occitana.
Com sempre, una tarda molt agradable i plena d’emocions.Per veure totes les fotos de l’acte cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *