CONEGUEM EL NOSTRE ENTORN

El passat 2 de novembre, un grup d’alumnes de Formació Instrumental 1 i 2, acompanyats pels seus professors, vam sortir de caminada per visitar la zona del jardí del Bou. A l’anada vam passar pel castell d’Amposta i el professor de medi va fer una breu explicació de la història d’aquest castell.
De camí de tornada, vam passar pel mercat municipal on l’alumnat es va interessar pels noms de molts productes d’algunes parades, especialment de l’herboristeria. Va estar una jornada entretinguda i interessant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *