LONDON TRIP 2016

IMPRESSIONS DELS ALUMNES.

Descobrir i gaudir del millors indrets de London amb un fantàstic grup….
Perfecte el programa i la organització. Harmonia, bon humor, solidaritat…Tots els ingredients han fet del viatge una experiència inoblidable.
Great Work!!!
IMG-20160522-WA0001

Ha estat una molt bona experiència.
Ens hem esforçat per entendre i fer-nos entendre. Hem conegut London que ha resultat super interessant, i sobretot ha sigut molt bona experiència de convivència d’un grup que gairebé no ens coneixíem. Hem rigut molt i… ens ho hem passat molt bé.
Un 10 a la organització i a la capacitat de treball, d’entrega, d’humor i  de tot de l’Andrea.
Moltes gràcies.

IMG-20160519-WA0002

Ha estat un viatge increïble, hem conegut Londres que personalment m’ha agradat molt i l’hem passat pipa.
Gràcies a tots per haver compartit uns dies entranyables i gràcies a l’Andrea per fer-ho possible.

IMG-20160522-WA0000

En nom de tot el grup del viatge a Londres volem agrair a l’Escola d’Adults la seva col·laboració, fer palesa que l’organització i, especialment la “teacher” ha fet possible un viatge cultural inoblidable.

Creiem que aquest tipus de viatges hauria de ser sistemàtic.

Moltes gràcies.