Aconsegueix el COMPETIC 3

El 3 d’abril comença el curs per obtenir la competència C8-Presentació de continguts, corresponent a COMPETIC 3 o acTIC avançat. Et convidem a obtenir aquesta competència amb nosaltres.
El nostre centre ofereix 3 competències al llarg del curs (una per trimestre) de les 5 que contempla… Llegeix més»

Una trobada inspiradora

El passat dimarts, la nostra comunitat educativa va tenir l’honor de rebre la visita d’Alfons Par, un reconegut documentalista que ens va brindar l’oportunitat d’immergir-nos en la fascinant vida i obra de Jordi Sabater a través de la seva última producció documental. Aquest esdeveniment especial no només ens va permetre visualitzar el documental, sinó que també va obrir un espai per al diàleg i l’intercanvi d’idees, enriquint així la nostra experiència educativa.

Aquesta visita no només ens ha permès apreciar l’art documental i el seu poder per narrar històries que mereixen ser contades, sinó que també ha enfortit el nostre compromís amb l’educació integral, on l’aprenentatge transcendeix l’aula. Agraïm profundament a Alfons Par per compartir el seu temps, coneixements i aquesta obra tan significativa amb nosaltres.

Compartim amb vosaltres l’enllaç en català i en castellà per poder visualitzar el documental a casa!

Descobreix Sant Cugat: Suma’t a la Gran Marxa d’Orientació del CFA! 🏃🏽‍♀️

PRIMERA MARXA D’ORIENTACIÓ CFA SANT CUGAT DEL VALLÈS

Esteu preparats per viure una aventura única pels carrers, racons i paratges de Sant Cugat? Des de l’escola d’adults us convidem a participar en una emocionant Marxa d’Orientació que us farà descobrir la ciutat com mai abans ho heu fet. Aquesta activitat està oberta a tothom: no importa l’edat ni l’experiència, sinó les ganes de passar-ho bé, aprendre i gaudir de l’aire lliure. Serà una oportunitat perfecta per conèixer gent nova, treballar en equip i posar a prova el vostre sentit de l’orientació i les vostres habilitats de resolució de problemes.

No deixeu passar aquesta oportunitat única! Formeu el vostre equip, apunteu-vos i prepareu-vos per viure una jornada plena d’aventures. Estem segurs que serà una experiència inoblidable.

FES CLIC A L’ENLLAÇ I OMPLE EL FORMULARI PER PARTICIPAR-HI!

Ens visita l’Alfons Par! No et pots perdre el documental MAA-YIEM “la extraordinària vida d’en Jordi Sabater”.

Dimarts, 19 de Març🗓️
17:00h 🕢
Sala d’Actes – Casa de la Cultura de Sant Cugat📍

Vine a descobrir la vida i l’obra de Jordi Sabater Pi, un dels científics més influents en l’estudi del comportament dels primats, a través del documental dirigit per Alfonso Par. Un relat fascinant que t’aproparà a les aventures científiques i els descobriments que van canviar la nostra comprensió sobre el món natural.
No et perdis aquesta oportunitat única d’enriquir el teu coneixement i compartir una tarda plena de cultura i ciència. Després del documental podrem fer preguntes, directament a Alfonso Par. Aquesta serà una estona perfecta per conversar amb el director sobre les històries darrere de la càmera i tot el que vulguis saber sobre el llegat de Jordi Sabater Pi.📽️

LA TEVA OPINIÓ ENS IMPORTA!

Formes part del CFA Sant Cugat i la teva opinió és clau! 🙂
Per això, hem preparat una enquesta especial perquè tu puguis avaluar el
funcionament del centre, els recursos que posem a la teva disposició il’ambient
de les classes. La teva opinió és clau per a nosaltres i ens ajudaràa fer del CFA
Sant Cugat una escola encara millor.. T’hi sumes a construir unfutur encara millor?

CONVOCATÒRIA PROVES D’ACCÉS

El Departament d’Educació convoca la prova d’accés a cicles formatius de grau superior per a les persones que hi volen accedir però no tenen el títol de batxillerat (o equivalent a efectes d’accés). Aquí trobareu les dates clau a tenir en compte! Si voleu més informació, cliqueu l‘enllaç.

ATENCIÓ SEQUERA A L’HORT!

Per desgràcia, la sequera ha colpejat el nostre hort a CFA, deixant-nos sense accés a l’aigua. Però no ens rendim! Aquí a CFA, som experts a trobar solucions creatives als nostres problemes. Hem desenvolupat un sistema de reg automàtic casolà utilitzant un recurs tan simple com són unes ampolles reciclades que emmagatzemaran l’aigua necessària per a la nostra collita.
A més, i com les maduixes necessiten tanta aigua, les hem cobert amb un plàstic per tal de preservar la humitat de la terra i que continuïn creixent. Esperem que aquests remeis casolans funcionin!

ANEM AL TEATRE ! 🎭

El dia 21 de febrer, tot l’alumnat i el professorat del CFA anem al teatre Tívoli de Barcelona a veure un Musical : Los chicos del Coro . On un professor de música posa en marxa una coral per, a través de la música, treure el millor de cada noi. Enfront dels mètodes dictatorials del director del centre, Sr. Rachin, al cap del temps, els alumnes arribaran a formar un reeixit cor. La força creativa de la música arriba al cor de tots i obre les portes a la companyonia, la solidaritat i l’amor.