Aula d’Autoformació

Què és ?
L’ESPAI D’AUTOFORMACIÓ es troba a l’aula 4 del centre i és de lliure accés per alumnes i ex-alumnes del centre.

Què podem fer a L’ESPAI D’AUTOFORMACIÓ?

• Treballs individuals, en parella i/o petit grup.
  • Repassar i/o aclarir els continguts treballats a classe.
  • Ampliar o reforçar els continguts.
  • Llegir un llibre, una revista…
  • Agafar llibres en préstec.
  • Treballar a l’ordinador (deures de classe, consultes a internet, activitats online, activitats i itineraris del Moodle del CFA…)

Quin és l’horari d’obertura?
Dilluns a dijous de 9:30 a 14:00 i de 15:30 a 20:30
Divendres de 9:30 a 14:00

Què trobarem a L’ESPAI D’AUTOFORMACIÓ?

• Lectures graduades en les tres llengües de l’escola: Català, Castellà i Anglès. Aquests llibres es podran llegir a l’aula o bé agafar-los en préstec. Molts d’aquests llibres amb suport àudio.
  • Ordinadors portàtils amb connexió a internet (Per motius d’higiene, l’alumnat haurà de portar els seus auriculars)
  • Jocs comunicatius en Català, Castellà i Anglès.
  • Revistes
  • Jocs matemàtics
Moltes estones trobareu un/a professor/a de referència a l’aula. Aquest/a professor/a us ajudarà a:
  • Trobar el que necessiteu en funció de les vostres necessitats educatives i interessos.
  •  Resoldre dubtes.
  • Fer préstec i devolució dels llibres de lectura.

Al Moodle del centre hem creat un curs específic anomenat ESPAI D’AUTOFORMACIÓ amb recursos per treballar autònomament. Els hem organitzat de la següent manera:

ÀMBIT CIÈNCIES SOCIALS
ÀMBIT CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC
ÀMBIT COMUNICATIU
APRENENTATGE INICIAL

La  primera vegada  que entreu en el Moodle caldrà que us enregistreu. Per això seguiu els passos del següent vídeo tutorial.