Eleccions al Consell Escolar. 22 i 23 de novembre

Aquest curs convoquem eleccions al Consell Escolar per renovar la representació de l’alumnat. El calendari del procés, el cens, així com els nom i la fotografia dels candidats que s’han presentat, els trobareu al tauler d’anuncis del vestíbul del centre.

Les votacions tindran lloc el 22 i el 23 de novembre.

El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Està format per persones de diferents àmbits de la comunitat educativa. En el cas del nostre centre, el componen els següents membres:

• Equip directiu (director, cap d’estudis i secretari). El secretari té veu, però no vot.
    • 5 representants del professorat.
    • 5 representants de l’alumnat.
    • 1 representant del personal d’administració i serveis.
    • 1 representant de l’ajuntament.
    • 1 representant de CCOO, amb veu però sense vot.

Als centres públics, la funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions sobre aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els i les membres del Consell Escolar són elegits per un període de 4 anys i es renoven per meitats cada 2 anys.

Tothom hi participa!