L’espai

El centre està ubicat a la segona planta de La Casa de Cultura de Sant Cugat del Vallès. Disposa de quatre aules ordinàries, una d’informàtica, una petita sala de reunions i un despatx per a secretaria i direcció.

Una mica d’història

El CFA Sant Cugat va començar la seva activitat el curs 1979-1980.  A l’inici d’aquell curs hi havia un clam a la societat catalana per millorar i aconseguir una escola pública de qualitat. Hi havia sectors de la població adulta que no havien gaudit del dret d’anar a l’escola quan els pertocava i demanaven la creació d’una xarxa d’escoles públiques per a la població adulta.

El CFA Sant Cugat va néixer comptant amb el recolzament de l’Ajuntament de Sant Cugat i amb el suport administratiu i del claustre de l’escola pública d’EGB Joan Maragall.

Inicialment el centre es va ubicar en unes aules de l’Escola de Mestres de la Universitat Autònoma de Barcelona (actualment la Casa de Cultura de l’Ajuntament de Sant Cugat). Posteriorment el centre va traslladar-se als baixos de l’edifici de l’actual Correos i a la Casa Mónaco. El curs 1984-1985 el CFA Sant Cugat torna a la Casa de Cultura on es troba actualment.