Sessions d’orientació formativa i laboral a GES 2

L’alumnat de GES 2 està participant en sessions d’orientació formativa i laboral, a través de videoconferència, amb l’orientadora Eulàlia León, d’ ACTUA, del Servei Psicoeducatiu de l’Ajuntament de Sant Cugat.

En la primera sessió han parlat sobre les seves perspectives després d’obtenir el Graduat en Educació Secundària. A partir d’aquí, l’orientadora ha insistit en la importància de la formació continuada per ser competents en el nou món laboral que es presenta. A més, la setmana vinent, l’alumnat de GES 2 participarà en sessions d’orientació individual, amb Eulàlia León, per aprofundir en l’itinerari formatiu i laboral de cada alumne/a.

Sessions informatives a centres d’FP

L’alumnat de GES 2, PPAGM i PPAGS també pot participar en les sessions informatives, a través de videoconferència, de l’Institut FP Sant Cugat, del 18 al 22 de maig. A continuació teniu la informació i l’accés a la videoconferència de cada Cicle Formatiu de Grau Mitjà i de Grau Superior:

L’Institut Centre d’Alt Rendiment Esportiu, de Sant Cugat, també dóna informació sobre els seus Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior a través del telèfon 93.675.39.50 i del correu electrònic institut@ins.car.edu

Us recordem que les dates de preinscripció per als cicles formatius són:

• Cicles Formatius de Grau Mitjà: del 2 al 8 de juny.
  • Cicles Formatius de Grau Superior: del 10 al 17 juny.