Els podcast de l’alumnat de GES2 a Ràdio Sant Cugat

GES2 ha ofert, durant el tercer trimestre, un podcast mensual a Ràdio Sant Cugat, amb continguts treballats a classe i adaptats a format radiofònic.

En el primer capítol han reflexionat sobre les diferents maneres d’entendre la pau així com figures rellevants de la història del pacifisme com Arcadi Oliveres o Martin Luther King.

En el  segon capítol del podcast sobre el concepte de pau,  aprofundeixen en el pacifisme més proper, els conflictes del nostre dia a dia i ens ensenyen alguns trucs per saber gestionar una bona convivència.

En el tercer i últim capítol de la temporada del podcast sobre el concepte de la pau. Han reflexionat sobre el pacifisme, les activistes com Rigoberta Menchú i sobre la pau més propera en el seu dia a dia

En podeu escoltar els podcasts.

Primer podcast:

Segon podcast: