acticfse

SORTIDA LLEIDA

ELS ALUMNES DEL CENTRE DE FORMACIÓ D’ADULTS DE SANT CUGAT VISITEN LA CIUTAT DE LLEIDA
El passat dia 14 de juny, els alumnes del Centre de Formació d´Adults de Sant Cugat varen visitar la ciutat de Lleida com activitat final del Treball de Síntesi del curs 2017-18.
Llegeix més»

APRENEM JUGANT

Els alumnes de GES 1 aprenem jugant.
En aquesta activitat hem après com es poden comptar les persones assistents en una manifestació.
Aquestes tècniques les utilitzarem per fer una aproximació de les pedres que es van utilitzar per fer la muralla del Monestir de Sant Cugat.
Llegeix més»

EXPOSICIÓ SALVADOR MORA

En Salvador Mora, alumne de l’escola ens convida a una visita comentada a l’exposició de la seva obra al Club muntanyenc.
Va ser una visita molt interessant i que va motivar enormement als alumnes dels dos grups que vam organitzar. La seva obra mostra l’esforç, la… Llegeix més»

Gust per la Lectura

El centre està inscrit el concurs “Gust per la Lectura”
Els alumnes dels estudis d’Anglès i competic han pogut llegir la novel·la L’hospital dels pobres (2014).
El dilluns 26 de febrer l’autora Tània Juste, va oferir una xerrada organitzada pel CNL de Sant Cugat i en la qual vam… Llegeix més»

Sortida al mercat

Avui , 15 de març, els i les alumnes de GES de l’escola hem anat al Mercat Torreblanca de Sant Cugat a fer una activitat interdisciplinària de llengua ,  tecnologia i  nutrició,
GES I ,  hem fet la compra dels aliments d’un menú equilibrat i variat,… Llegeix més»

Sortida GES al Cosmocaixa

Els alumnes de GES 2 de l’escola estem treballant en el Mòdul de Biologia i geologia el tema : L’UNIVERS . Per això hem organitzat una sortida al COSMO CAIXA de Barcelona.
Hem anat amb les companys de GES 1.

Está bien ir al museo porque sino no iríamos nunca,… Llegeix més»

Concert de RAP Nadal 2017

Els alumnes  Víctor Baldrich i Alex Romero, del curs de PPAGS ens van obsequiar amb un concert de RAP.
Moltes gràcies de part de tota l’escola, sou uns grans artistres.

SCARAMOUCHE (Dagoll Dagom)

Propera sortida al teatre:
SCARAMOUCHE (Dagoll Dagom) al teatre Victòria.

Tots els grups de l’escola anirem al veure l’obra de Dagoll Dagom.
La sortida està programada pel dia 29 de març a les 5 de la tarda.
Properament els tutors de cada grup us donaran la informació per… Llegeix més»

Sortida general del 1r Trimestre .

Lluïsa Vidal. Pintora del modernisme
Aquest primer trimestre tots els grups de l’escola hem anat a veure l’exposició temporal de la Lluïsa Vidal  al Museu d’Art Nacional de Catalunya.
Les sortides han estat els dies 29 i 30 de novembre i 1 de desembre  gratuïtes per… Llegeix més»