Alumnes del màster de formació del professorat de secundària i del grau de magisteri de la UAB fan pràctiques al centre

Durant el curs 2019-2020 el CFA Sant Cugat acull alumnes del màster de professorat de secundària i també del grau de magisteri per tal que facin les pràctiques al centre, tot comptant amb l’ajuda de tutores especialitzades. Amb la seva estada completaran la formació que estan rebent per poder exercir com a docents de primària i de secundària.

Enguany tenim la sort de comptar amb una estudiant del Grau en Educació Primària a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) que fa les seves pràctiques amb l’alumnat d’educació Instrumental del nostre centre. També comptem amb dues estudiants del Màster de Formació del Professorat, que forma als docents de secundària i d’FP. Concretament, una estudia l’especialitat de Tecnologia a la Universitat Ramon Llull (Blanquerna) i un altre és estudiant de l’especialitat de Geografia i Història a la Universitat de València. Aquests dos futurs professors fan pràctiques amb l’alumnat del Graduat en Educació Secundària Obligatòria i l’alumnat del curs de Preparació per a les Proves d’Accés a Grau Mig del nostre centre.

Aprofitem per donar-los les gràcies per haver escollit el CFA Sant Cugat. No podríem estar més orgulloses de col·laborar en la formació de nous docents!