El servei d’assessoria digital de Sant Cugat visita l’alumnat de Competic 1

Els grups de matí i tarda de Competic 1 han rebut la visita de l’assessor digital de l’ajuntament de Sant Cugat.

L’objectiu ha estat conèixer el servei públic d’acompanyament digital que ofereix l’Ajuntament de Sant Cugat per realitzar gestions o tràmits amb l’ordinador o el mòbil per aquelles persones que desconeixen el procediment.

L’alumnat s’ha pogut donar d’alta a aplicatius d’àmbit públic com la Meva Salut, l’Idcat mòbil. També s’ha pogut descarregar l’app Aparca a Sant Cugat i entendre el seu funcionament o conèixer diferents aplicacions del transport públic.

El taller ha estat molt enriquidor. Alguns alumnes han demanat cita prèvia amb el tècnic per tractar temes més personals. Estem molt agraïdes d’aquesta col·laboració.