Serveis digitals

El CFA Maria Verdaguer té diversos serveis digitals a disposició de l’alumnat de tots els ensenyaments:

• Aula d’informàtica: Hi ha 17 ordinadors de sobretaula que l’alumnat pot utilitzar durant les classes amb un docent o que pot usar quan no hi hagi ningú fent classe, sempre havent demanat permís al personal del centre prèviament.
  • Biblioteca: Hi ha una vintena d’ordinadors de sobretaula que l’alumnat pot utilitzar durant les classes amb un docent o que pot usar encara que s’hi estigui fent classe, sempre havent demanat permís al personal del centre prèviament.
  • Portàtils: Tenim un carro amb 25 portàtils que l’alumnat pot utilitzar durant les classes quan el docent ho cregui oportú.
  • Tauletes: Tenim un carro amb 20 tauletes que l’alumnat pot utilitzar durant les classes quan el docent ho cregui oportú.

Per tal de millorar la competència digital de l’alumnat i poder treballar amb les TIC a l’aula, el centre treballa amb dos Entorns Virtual d’Aprenentatge: el Classroom i el Moodle. Depenent de l’ensenyament es treballa amb una o altra, tot i que en els ensenyaments més inicials no es sol treballar en cap. Per tal de facilitar el seu ús, el centre dona un usuari corporatiu sota el domini @cfamariaverdaguer.cat.