Llengua francesa

S’adreça a persones alfabetitzades amb interès per aprendre  francès.

Existeixen tres nivells. L’escola els imparteix tots tres.

FRANCÈS 1  (A1)

S’adreça a persones sense cap coneixement de llengües estrangeres. La seva superació equival al nivell A1 segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. Curs anual de 105 hores, de setembre a juny.

FRANCÈS 2  (A2.1)

S’adreça a persones amb unes habilitats i competències mínimes de llengües estrangeres interessades a ampliar-les. La seva superació equival al nivell A2.1 segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. Curs anual de 140 hores, de setembre a juny.

FRANCÈS 3 (A2.2)

S’adreça a persones que vulguin consolidar les seves competències i habilitats en llengües estrangeres, tant pel que fa a les habilitats orals com escrites. La seva superació equival al nivell A2.2 segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües. Curs anual de 140 hores, de setembre a juny.

L’alumnat que hagi superat aquest nivell, rebrà el certificat pertinent per a poder accedir als cursos superiors de les Escoles Oficials d’Idiomes.

El programa de llengües estrangeres incorpora la presència d’un assistent de llengües estrangeres nadiu per tal d’afavorir la comunicació oral dels aprenents. Es potencien les situacions comunicatives reals i quotidianes.

MÉS INFORMACIÓ