Graduat en educació secundaria (GES)

El Graduat en Educació Secundària (GES) equival a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Permet a una persona adulta, a partir de 18 anys, obtenir aquesta titulació. S’ofereixen tres modalitats: presencial, a distància (IOC) i proves lliures. Es contemplen diverses combinacions.

S’organitza en dos nivells o cursos (GES 1 / GES 2 ) i  en 3 àmbits (àmbit de matemàtiques, ciències i tecnologia / àmbit de socials i participació / àmbit de la comunicació: català, castellà i anglès). Cada àmbit té diferents mòduls amb una durada d’un trimestre. Els diferents mòduls que conformen cada àmbit i que constitueixen el conjunt de la titulació, s’ordenen en nivells de dificultat (de menys a més). L’alumnat ha de cursar i aprovar un total de 34 mòduls al llarg de tot el GES.

Cada curs està distribuït en tres trimestres. Una persona pot incorporar-se al GES a principi de cada trimestre.

Durant el període de matriculació, l’alumnat pot acreditar o convalidar aquells mòduls que tingui superats segons el seu expedient acadèmic cursat fins al moment i se’n definirà un itinerari que haurà de completar per a obtenir el graduat en Educació Secundària.

El centre ofereix tutories individualitzades i grupals per informar, assessorar i orientar acadèmicament i formativa a cada alumne/a.

MÒDULS GES

GES 1

1r TRIMESTRE 2n TRIMESTRE 3r TRIMESTRE
Àmbit Mòdul Àmbit Mòdul Àmbit Mòdul