VIATGE A LA TOSCANA I VISITA A L’ESCOLA D’ADULTS DE GROSSETO

Del 10 al 13 de maig hem anat de viatge a la Toscana, visitant Florència, Siena i Sant Gimignano.La pluja ens ha acompanyat però no ha impedit que poguéssim visitar la Galeria dels Uffici i la Galeria de l’Acadèmia per admirar el magnífic David de Michelangelo.

El plat fort del viatge va ser la visita a l’escola d’adults de la ciutat de Grosseto, (CPIA Grosseto), on vam ser acollits pels estudiants i professors del centre. Vam dinar amb professores de l’escola italiana a un centre de formació professional de cuina i hostaleria del mateix complex educatiu on es troba i vam assistir a alguna de les classes, on estudiants catalans i italians van poder interaccionar. Aquesta visita forma part dels projectes Erasmus+ que l’escola està duent a terme.

.