INSCRIPCIÓ AL SETEMBRE CURS 2018-19

INSCRIPCIÓ PLACES VACANTS DEL 7 AL 14 DE SETEMBRE

Les persones que no van fer la preinscripció al juny poden venir al setembre, ja que encara queden algunes places en determinats ensenyaments (GES, Accés Universitat, Accés Grau Superior, alguns horaris d’anglès i informàtica). Un professor o professora atendrà individualment i aclarirà tots els dubtes sobre els possibles estudis a realitzar, horaris i funcionament de l’escola. Segons els estudis ja realitzats, farem una prova de nivell per a poder assignar el grup que millor s’ajusti a cada persona. Cal portar fotocòpia de DNI i dues fotografies mida carnet.

Es recomana demanar hora al telèfon 933075245 entre el 3 i el 10 de setembre per evitar haver d’esperar. La inscripció es farà entre el 7 i el 14 de setembre.

Horari d’atenció: Dilluns a dijous de les 11h a 13h i de 17h a 19h.

Divendres de les 11h a les 13h.

ELS ENSENYAMENTS QUE L’ESCOLA OFEREIX SÓN:

ANGLÈS: MATÍ I TARDA

INFORMÀTICA (COMPETIC): MATÍ I TARDA

ACREDITACIÓ ACTIC (bàsic, mitjà i avançat) RECONEGUDA PER LA GENERALITAT

PROVES D’ACCÉS A GRAU SUPERIOR: MATÍ I TARDA. S’OFEREIXEN OPTATIVES PER A TOTES LES FAMÍLIES PROFESSIONALS

PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT PER A MÉS GRANS DE 25 ANYS: MATÍ I TARDA. S’OFEREIXEN OPTATIVES PER A TOTES LES VIES D’ACCÉS

GES (ESO PER A ADULTS): MATÍ I TARDA

ES POT OBTENIR EL TÍTOL DE L’ESO I ACREDITACIÓ ACTIC SIMULTÀNIAMENT AMB EL NOSTRE PROJECTE DE DOBLE TITULACIÓ GES + COMPETIC

1. Karina

Buenas tardes quisiera saber si hay plazas para la preparación de la prueba de acceso a grado superior. He llamado y me es imposible ponerme en contacto con ustedes poder coger cita para ir a informarme personalmente.

2. felisa castillo marin

Hola,queria saver si e salido en el sorteo para el curso de ingles de primer grado,(horario de tarde),ya que el dia 11 de Julio me fui de vacaciones y no pude ver si estaba en las listas,y cuando volvi ya esta cerrada la escuela.