VISITA D’ESTUDIANTS ERASMUS A L’ESCOLA

Durant la setmana del 4 al 8 de març hem compartit les classes amb estudiants i professors de l’Istituto Mosè Bianchi de Monza, Itàlia. (https://www.iisbianchi.edu.it/). És un institut de formació professional on els estudiants també són persones adultes i que, en el cas dels que ens han visitat, estudien Economia i Turisme. Els dies 4 i 5 de març han participat en diverses activitats a les classes, treballant en grups amb els nostres estudiants de GES, dels cursos de preparació a les proves d’accés i també a diferents nivells d’Anglès. Vam acabar la setmana amb una visita conjunta a la Torre Glòries i un piscolabis de comiat a l’escola.

Aquesta visita forma part dels projectes Erasmus que l’escola va iniciar fa 3 cursos. Durant aquest temps, el professorat ha fet cursos en diversos països europeus sobre les TIC, el treball per projectes i la sostenibilitat, amb la finalitat d’aplicar a les classes i al dia a dia del centre alguns dels aprenentatges rebuts durant les formacions. Però també ens ha servit per poder establir contactes amb professorat de centres educatius europeus amb la intenció de poder constituir-nos com a socis col·laboradors i permetre la visita dels nostres estudiants a aquest centres i, per suposat, rebre també alumnat i professorat europeu.

COMPARTINT BIOLOGIA I SOSTENIBILITAT AMB GIMKIT AL MÒBIL

COMPARTINT ANGLÈS I TREBALLANT ECONOMIA CIRCULAR