A cicles formatius de grau superior

El curs de preparació a la prova d’accés  als cicles de grau superior consta de 4 assignatures comunes i 2 específiques.

MATÈRIES COMUNES (Castellà, Català, Anglès i Matemàtiques):

Tenim 1 grup de matí i 1 grup de tarda.

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Segons a quina família professional s’han de triar unes específiques o unes altres.

Psicologia i Geografia: Permeten accés a les famílies professionals de:

Administració
Comerç i Màrqueting
Serveis socioculturals i a la comunitat
Hostaleria i Turisme

Biologia i Química: Permeten accés a les famílies professionals de:

Sanitat
Imatge Personal
Química

Tecnologia i Física: Permeten accés a les famílies professionals de:

Arts Gràfiques Comunicació,

Imatge i So

Electricitat i Electrònica

Mecànica

Informàtica

Manteniment de vehicles

Segons la normativa vigent, l’alumnat que supera el curs de preparació a l’escola, pot obtenir un certificat amb la qualificació mitjana del curs, que es multiplicarà per 0.2 i li serà afegit a la nota obtinguda a l’examen. Per a poder sumar aquesta puntuació cal obtenir un mínim de 4 a la mitjana dels exàmens de la prova d’accés.

Per a poder obtenir el certificat del centre, cal assistir a un mínim del 80% de les classes.

El centre disposa d’un Aula Virtual de suport.

Podeu obtenir tota la informació relativa a la prova al web del Departament d’Ensenyament

La prova acostuma a ser la primera quinzena de maig, per la qual cosa les classes finalitzen els primers dies de maig.