Visita al Liceu i el Raval

Divendres 16 de Febrer els alumnes del centre hem anat a una visita guiada al Liceu, el cercle del Liceu i hem fet  una passejada pel Raval. L’activitat promou l’ús oral de la llengua. Hi erem dos grups en anglès i un en castellà com a llengua estrangera, 75 alumnes i tres professors.

From Castelldefels we travelled by train and underground (saving CO2) to Liceu. Three guides were waiting for us. We have visited the entrance, the opera theatre, the biggest horse shoe in Europe, which is only small part of the building. They have explained us about the importance of the Liceu and many other curious things.

Después hemos visitado el círculo del Liceu, un club privado annexo al teatro y que se conserva de forma original  ya que no se ha quemado  en los últimos incendios. Ha habido tres grandes incendios en el Liceu, todos ellos afectaron a la sala principal.

Després hem fet una passejada pel Raval. Hem visitat el Palau Güell, exemple de modernisme, el GAT de Botero en al Rambla del Raval, el conjunt de l’hospital de la Santa Creu, gòtic, on hem vist la Biblioteca Nacional, el patí de IEC i l’anatòmic forense.

The last stop has been at the University of Barcelona UAB’s historical building with its two courtyards.

Una agradable salida que hemos acabado pasadas las dos de la tarde. El profesorado nos preparó un dossier de la salida con explicaciones (unos en inglés otros en castellano) con la ruta que íbamos a hacer

Liceu2018

Here are some photos/fotos