Documents estratègics del centre

PEC

El projecte educatiu de centre (PEC) és el document que defineix com funciona el nostre centre educatiu. Inclou els principis rectors que el diferencien d’altres centres, adaptat a la realitat de l’entorn del nostre alumnat i d’acord amb les conviccions pedagògiques dels docents; explicita les línies d’atenció a la diversitat i els objectius a mig termini; desglossa les línies mestres d’organització, que es concretaran al projecte curricular. Actualitzat Juny 2022

NOFC

Les Normes d’Organització i Funcionament del Centre, que formen part del projecte educatiu, és el document que recull de manera ordenada els preceptes que regeixen la nostra organització i les interrelacions de la vida escolar: explicita l’estructura; defineix els vincles; recull les funcions, els drets i els deures dels diferents sectors que formen l’escola; fixa els procediments; adapta la normativa general a la nostra realitat i estableix l’específica pel nostre centre.

Projecte de convivència. Gestió i resolució positiva de conflictes i coeduació. El projecte de convivència forma part de les NOFC i suposa una actualització així com el d’acollida. La carta de compromís regula les obligacions que assumeixen tant els alumnes com el centre. El projecte lingüístic regula en tractament de les diverses llengües en el nostre centre, forma part del PEC

Pla d’acollida del CFA Castelldefels

Projecte de convivència

Carta de compromís / (versión español )

PROJECTE LINGÜÍSTIC

Projecte de direcció (PdD)
El Projecte de Direcció és el document que ordena el desplegament i l’aplicació del PEC per al període de mandat de la direcció. En ell es concreta l’estructura organitzativa i inclou els indicadors, derivats dels que estableix el PEC, que han de sevir per avaluar l’exercici de la direcció.

MAC. Memòria Anual de Centre
Conté l’avaluació de l’assoliment dels objectius previstos en la programació general anual. És el document que reflecteix la valoració de la programació general del centre, reflecteix el grau d’assoliment dels objectius plantejats i dels resultats.

PGA. Programació General Anual del Centre
La Programació General Anual del Centre és l’instrument de gestió del centre que, en el marc del Projecte de Direcció, recull tots els aspectes relatius a l’organització i funcionament del centre, concretant i sistematitzant els objectius operatius les qüestions prioritzades del centre per a aquest curs escolar.