GES IOC

Som centre col·laborador de l’IOC GES

Què és l’IOC? És l’Institut Obert de Catalunya, un centre de secundària a distància per als alumnes que per diversos motius no poden fer els cursos de manera presencial.

Al nostre centre pots estudiar a distància el Graduat de Secundària. Nosaltres som el centre tutor, el que et permet fer els tràmits de matrícula i fer les proves presencials que corresponguin. Els estudis de Graduat en ESO permeten completar els ensenyaments bàsics i obtenir el títol corresponent.

Els alumnes presencials poden fer part del curriculum del GES a distància en l’IOC.

Els alumnes de CFGS presencials poden fer les matèriers específiques que no oferim a l’IOC.

Com matricular-te per fer el GES a través del IOC

MATRÍCULA D’ALUMNAT NOU
TRIMESTRE DE TARDOR curs 23-24

Per matricular-se cal seguir dos passos:

PAS 1
De l’1 al 7 de setembre, cal fer la preinscripció per crear l’espai individual a l’IOC i pujar al vostre espai la documentació necessària. Ho podreu fer des d’aquest enllaç.

PAS 2
Del 4 al 8 de setembre, cal fer una entrevista personal al centre (CFA Castelldefels). Per poder fer l’entrevista, és imprescindible demanar abans CITA PRÈVIA, trucant per telèfon al 936 64 18 84 en horari d’informació general del centre.
A l’entrevista, cal dur la documentació original: DNI o passaport i expedient acadèmic, si s’escau.

Aquí trobareu informació sobre els estudis de GES a l’IOC: Preinscripció i matrícula, requisits, preus, bonificacions i exempcions… Feu una lectura de tota aquesta informació abans del dia de la cita prèvia, així serà més fàcil solucionar dubtes i trobar l’itinerari més adient per a vosaltres.

Vídeos informatius

Aquí teniu dos vídeos que us resoldran molts dels vostres dubtes:

Informació sobre el campus virtual del graduat de secundària