Trasllat de centre i mòbil

El centre es trasllada provisionalcaminoucentrement al carrer església 2 davant l’ajuntament. La matrícula en setembre es farà al nou edifici. El número mòbil del centre és  639135393. Els llistats de preinscripció estaran en el nou centre.

Podeu consultar la web del centre per altres informacions. Al juliol estarà obert exclusivament en horari de matí.fotocentresglesia

Al setembre la matrícula comença el dia 2 amb el següent horari

Divendres 2, dimarts 6 i divendres 9  de 9,30 a 12,30

Dilluns 5, dimecres 7 i dijous 8 de 16.00 a 19.00

Els alumnes que no van fer la preinscripció de Proves accés, cursos idiomes i informàtica ha de fer les proves d’avaluació inicial i orientació dilluns 5 a les 15,30 o dimarts 6 a les 9,30. Cal portar certificat de notes en cas de tenir-ne.Els alumnes del Graduat de secundària poden passar pel centre el dijous 8 o dilluns 12  a les 16.00.