Sortida a Girona en flors

Girona 2013Com cada any en Girona en el mes de Maig s’organitza una exposició floral que guarneix nombrosos llocs de la ciutat i patis de cases particulars.

Hem participat en la sortida 64 persones de la comunitat educativa del CFA J Verdaguer, alumnat i professorat. N’havia dels diversos ensenyaments, preparació a les proves, del GES, dels cursos d’anglès, català i espanyol, d’informàtica d’instrumental i dels cursos de Ioga que organitza l’Associació d’alumnes.

Vam amb autobús i la primera part del dia vam fer una visita guiada per la ciutat. Hi havia moltíssima gent. Vam començar passant el riu per conèixer la història de la lleona. Més tard Església de Sant Feliu i claustre de Sant Pere de Galligants, per continuar cap a les muralles, els banys àrabs i les Sarraïnes. Hi ha via tanta gent que no vam poder entrar-hi. D’allí per darrere de la Catedral per veure des de dalt les escales, i baixar al carrer de la Força en ple call jueu. Els temps lliure va passar volant per visitar altres indrets com l’ajuntament, el registre de la propietat, el centre Bonastruc, escales de la Pera…. fins que a l’hora convinguda vam baixar fins a la plaça dels jutjats per anar a dinar en un restaurant proper a la ciutat en una  bon dinar de germanor.

Podeu trobar més informació en GIRONA TEMPS DE FLORS

Agraïm a tos la participació i la bona acollida de la iniciativa

Mireu el vídeo que hem fet

Girona Temps de Flors on PhotoPeach