Preinscripcions curs 2012-2013

La preinscripció per als centres de formació d’adults serà del 20 al 28 de Juny
Amb caràcter general, per accedir a l’educació d’adults cal haver complert els 18 anys (o complir-los l’any natural en què s’inicia la formació).

Documentació

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en el termini establert, la documentació identificativa següent:

Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas d’alumnes estrangers.

Poden accedir les persones que són menors d’edat si han cursat els mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial (PQPI)
Si l’alumne o alumna és menor d’edat ha d’aportar:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.

Si voleu matricular-vos al GES heu de portar en certificat de notes que heu cursat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *