Preinscripció curs 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

•  Preinscripció en els centre de formació d’adults del 15 al 29 de juny  (calendari)

La preinscripció serà preferentment telemàtica, el centre donarà suport per fer-la.

Si voleu informació que no està al web o demanar cita presencial,  cliqueu a “fer una consulta/cita prèvia”.

Formulari de preinscripció estarà disponible a partir del dia 15 de Juny.

Alumnat que ja està matriculat en el curs 2019-2020

Enviar un email de confirmació a partir del 8 de juny o quan ho digui el tutor. Si encara no ho heu fet, contacteu amb el vostre tutor si voleu continuar el proper curs. Heu d’escriure (només es farà reserva si s’ha enviat el missatge i el professorat confirma recepció):

• Tema/assumpte: reserva de NOM del curs xxx.
  • Text: NOM amb dni/nie/passaport xxx confirmo que vull reservar plaça per al curs xxx de nivell xxx de torn xxx.
  • En cas d’haver variat dades personals (domicili, dni/ passaport… ) cal enviar-ho per correu electrònic, fotografiat o escanejat, clarament llegible. Si no s’ha variat no cal. Recomanem escanejar amb el mòbil amb qualsevol app d’escàner gratuïta.
  • L’alumnat que promociona de nivells anteriors té preferència en la matrícula.
  • Cal confirmar la matrícula en la primera setmana de setembre i aportar el justificant de la quota de material.

Límit dimecres 10 de juny.