Matrícula curs 2022-2023

Matrícula del curs 2022-2023

L’alumnat amb reserva pot assistir a classe directament. L’inici de les classes és el 19 de setembre. Consulta els horaris del curs 22-23.

Els alumnes admesos a preinscripció cal que tramitin la matrícula:

• Els matins de 10:30 a 13h: divendres 2, dimarts 6 i dijous 8 de setembre.
  • Les tardes de 17:00 a 19:30h: dilluns 5 i dimecres 7 de setembre.

Els alumnes en llista d’espera: trucar el dilluns 12 de setembre entre 16 i 20h.

L’alumnat que no ha fet preinscripció, apuntar-se a la llsta d’espera a partir del 2 de setembre, a consergeria. Si hi ha plaça en l’ensenyament escollit, quan us truquin haureu de portar original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport i de la tarja sanitària, més una foto actual mida carnet. L’alumnat de GES i Provés d’accés cal que porti el certificat de notes. Si l’adreça que figura a la vostra documentació no és l’actual, cal el certificat d’empadronament. Es matricularà si hi ha vacant.

La prova de nivell de l’alumnat de GES matriculat és el dimarts 13 de setembre a les 10h.

La matrícula de l’alumnat de IOC GES a distància és del al web del IOC. Del 5 al 8 hi ha entrevistes personals per confirmar matrícula. Cal demanar hora.

Alumnes assignats per cursos

Llista d’espera

Llista d’admesos per nom

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *