Inici del curs i matrícula

Comencem el curs amb els alumnes el dilluns dia 19 de setembre amb l’horari de cada grup.

benvinguts_al_nou_curs_escolar

Recordeu que l’oferta del centre inclou: accès a la Universitat per majors de 25 i 40 anys, als cicles formatius de grau superior, graduat de secundària per a persones adultes, anglès tres nivells A1,A2,A2+ ( equival a EOI 1r i 2n), castellà tres nivells A1,A2,B1, català 2 nivells A1, A2, INFORMÀTICA Inicial i nivells bàsic i mitjà Actic del departament de treball.

Encara tenim vacants en certs grups (accès , Ges, certs cursos de llengües…) podeu passar en horari d’atenció al públic a partir del dilluns. El nostre centre ofereix classes de les 9 del matí a les 9 del vespre. L’equip docent està format per un equip professors. L’equip docent té un horari específic per atendre en les matèries i tutories a l’alumnat i futurs alumnes que desitgen informació. L’horari de consergeria és de 9 a 13 i de 15 a 20h. Al centre trobarreu infromació sobre els cursos i els horaris.

Recordeu que mentre es fan les obres al carrer Murall serem al carrer de l’església davant de l’ajuntament.

Es recorda a tot l’alumnat la importàcia de respectar el treball dels companys, les normes bàsiques de cortesia i normes (no fumar en el recinte, no usar mòbils, procurar entrar amb tranquilitat i sense massa soroll, no menjar a les aules…)

l’Equip Docent