Inici de curs

En octubre ja portem un mes de classe. Hem començat el curs el 19 de setembre amb una gran quantitat d’alumnes.

Aquest curs tenim dos grups de CFGS que els tenim molt plens, tres grups del Ges 2 i un del Ges 1. Els grups de ges comparteixen el alumnes de PQPI i els que fan el ges d’adults.

De llengües oferim tres nivell d’anglès, més català i castellà.

Informàtica amb dos nivells.

Amb conveni amb l’ajuntament i conjuntament amb l’associació d’alumnes continuen organitzant-se Ioga Taitxi, el grup de lectura, i un nou taller de continuació d’instrumental.

Iniciem el curs amb molt bon ànim, tenim el centre pintat, tenim web renovada comencem amb un comptador en setembre de 2200 visites i tenim un campus virtual nou hem posat comptador en octubre a 500 visites.

Us donem a tots la benvinguda.

Salutacions de tot l’equip docent

[youtube]http://youtu.be/sp7eTx6LiWc[/youtube]

M Rius