Eleccions Consell de Centre

La setmana del 14 al 18 de Gener s’ha desenvolupat les eleccions de renovacions dels consells de centre en tots els centres educatius de Catalunya. Tradicionalment aquestes eleccions se’n desenvolupaven en el primer trimestre del curs. La coincidència aquest anys amb les eleccions al parlament va portar a traslladar-les.

En el consell de centre del CFA Jacint Verdaguer tenim representats tota la comunitat educativa. Estan representats els alumnes, els professors, l’ajuntament i l’equip directiu.

En les eleccions del sector alumne es van presentar 5 candidats. La participació va més que duplicar les darreres eleccions i el resultats van ser molt ajustats ja que entre el primer seleccionat i el darrer que ha quedat com a suplent sols hi ha una diferència de 5 vots.

Els representats escollits han estat:

• Alumnes: Chyntia alumna del curs de preparació als cicles formatius de grau superior, Mª Jesus del curs d’anglès i d’informàtica, Paulina alumna del Ge s. Com a reserva Pilar del Ges i Ana Quesada del curs d’anglès.
  • Professorat: Kepa, Juanjo i Andrés
  • Representant l’ajuntament tècnica d’educació : Rosa
  • Personal administració i serveis: Marga
  • Equip Directiu: Director M Rius i cap d’Estudis Mª Teresa.
  • Secretària Paquita

En el consell de centre estem tots representats i en ell recollim les aportacions de tota la comunitat educativa.

La constitució del nou consell de centre serà el proper dijous 24 de Gener. Ja us posarem una foto de l’acte.