Dia del llibre

Hem celebrat durant quinze dies el dia de llibre. Com activitats vam fer una sortida a Barcelona en el dia de Sant Jordi i en el centre vam crear L’arbre dels llibres.

Els alumnes del centre han penjat les seves recomanacions de lectura, en un paper que podien penjar en el suro o en l’abre  dels llibres. Les recomanacions han estat ben varides. És una activitat transversal que ha implicat alumnat de diversos horaris i programes d’estudis.

Paral·lelament hem intercanviat vídeos amb recomanacions amb un centre de Portugal. Els idiomes que hem usat han estat el català, l’espanyol, el portugués i l’anglès.

Ús deixo un vídeo amb les fotos i vídeos que hem gravat al nostre centre

ús deixo els links als videos dels amics de Portugal:

visioneu el vídeo clicant aquí

Uns vídeos dels alumnes del Ges 1

.