Celebrem el final de l’any 2017

El proper divendres dia 22 de desembre celebrem el comiat de l’any amb una jornada cultural.

Farem activitats transversal per a tots els alumnes del centre organitzades en tallers de cal·ligrafia en xinès i en rus. Taller de primers auxilis. Taller de relaxació. Taller de ball country. Les activitats estan monotoritzades per alumnes i companys del centre. Tenim el suport de l’associació d’alumnes del centre que també ens oferirà un petit esmorzar. US ESPEREM A TOTS! i agraïm a tot l’alumnat, personal del centre i institucions locals pel suport que rebem cada any.

Us adjuntem el cartell que ens ha fet el nostre becari de xarxes informàtiques