CURS ESCOLAR 2019-2020

VTS al Picasso

Aquest curs estem fent VTS, una tècnica pionera per treballar l’expressió oral a través de l’art i les emocions, amb els alumnes de castellà 2. Dimarts l’activitat la vam fer al Museu Picasso i va ser una excursió força interessant.

Festival de Nadal

Per Nadal cada any cantem, i cada any ens superem. Aquest any hem recitat poemes i hem cantat nadales clàssiques, però també hem tocat clàssics dels 80, cançons de Disney (amb “efectes especials” a base de confeti) i, fins i tot, hem pogut veure els… Llegeix més»

Castanyada de por

Al centre celebrem la castanyada sempre amb una mica de por, perquè els d’anglès venen sempre disfressats i, a sobre, sabem que en qualsevol moment pot entrar un monstre per la porta. Aquest any s’han sentit autèntics crits de terror, i alguns han patit taquicàrdies.… Llegeix més»