Nadal 2018

Al CFA Bellavista celebrem sempre el nadal cantant i menjant. Entre polvorons, neules i turrons el 2018 vam tornar a versionar John Lennon, vam recitar poesies, ens vam atrevir a fer un cànon de quatre veus (va quedar en una, però plena de… Llegeix més»

La castanyada

Castanyada al CFA Bellavista

El CFA Bellavista, durant la darrera setmana d’octubre,  ha celebrat la castanyada amb els seus alumnes d’informàtica, anglès, català, castellà, accés a les proves de grau, lectura i alfabetització… Als grups de català, castellà i alfabetització s’ha celebrat ensenyant la tradició… Llegeix més»

Comencem el curs!

Comença un nou curs al CFA Bellavista amb més alumnes matriculats que mai. Aquest mes de setembre tenim la zona verda de panxa enlaire per obres, així que us hem de demanar una miqueta de paciència. L’accés habitual pel carrer Rosselló és tancat i… Llegeix més»