Novetat! Preinscripció Curs 2021-2022

Truca’ns i demana’ns cita a partir del 7 de juny

☎ Tel. 938402653

• Preinscripció del 21 al 29 de juny
  • Truca’ns per presentar la sol·licitud i fer la prova de nivell (segons ensenyament)
    • Prova de nivell INFORMÀTICA (obertura 21 de juny). Fes clic en aquest enllaç: PROVA
  • Descarrega’t el formulari de preinscripció al següent enllaç
  • Hauràs de portar el teu DNI/Passaport i una còpia
  • 2 fotografies mida carnet
  • Certificat d’estudis (segons ensenyament)
  • Il·lusió, molta il·lusió

Més informació en aquest enllaç: Preinscripció adults

Graduat en ESO a distància. Truca’ns abans del 8 de setembre per demanar cita. Inscripcions del 2 al 8 de setembre. Més informació en aquest enllaç: Informació ESO a distància

————————————————————–

Informació curs 2020-2021

Horaris dels nostres cursos i presentació del curs

Exploring the environment

Aquesta setmana hem anat amb els cursos d’anglès a explorar el Parc del mirador, just al costat de l’escola. Ens hem endinsat a la natura a buscar ‘poplars’ (pollancres), ‘dandelions’ (dents de lleó), ‘fennel’ (fonoll)…
Ha estat una manera molt aventurera d’acabar el curs.

Llegeix més»

De cine

Avui hem anat amb l’alumnat d’anglès a veure una pel·lícula. Hem anat per primer cop al cinema Edison de Granollers, i ens hem enfrontat a un film en versió original, Driveways, que ens ha emocionat bastant. Altament recomanable.

Lletres a les aules

Seguint dins del programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura Lletres a les aules, el passat dijous 29 d’abril les alumnes de Castellà 2 del nostre centre van poder gaudir d’una sessió de videoconferència amb l’autora del llibre Idriss, la noia del fil de seda, de l’Hermínia Mas, escriptora i professora jubilada de català de l’Escola Oficial d’Idiomes. Situada a la ruta de la seda, a la ciutat de Bukharà, la novel·la ens endinsa en la història d’una noia que decideix trencar amb el seu destí. Una història d’amor inspirada en llegendes orientals narrada de manera tendra i poètica, de capítols breus.

L’Hermínia, dona curiosa i viatgera apassionada, ha conegut els costums i les tradicions de pobles asiàtics i va explicar a les assistents els seus inicis en l’escriptura i com va sorgir aquesta història a partir del seu viatge a l’Uzbekistan, on es va trobar dins una societat amb una impactant desigualtat de gènere.

Amable i dolça, l’autora va respondre detalladament totes les preguntes que les alumnes van fer-li sobre el llibre, sobre les experiències viscudes en els seus viatges i de com ha estat la seva trajectòria com a escriptora.

Ens quedem amb el seu saber, el seu somriure i amb un missatge vital: «Les persones hem de fer allò que creiem que hem de fer, encara que ens equivoquem. Tenim el dret de decidir sobre la pròpia vida i a trencar les presons invisibles.»

Un goig escoltar-la!! Esperem poder tenir-la aviat a l’escola de manera presencial.