Activitats d’aprenentatge en línia

Iniciem aquí una línia de treball digital fent ús de diferents entorns d’aprenentatge (web, correu electrònic). Aquests dies anirem penjant activitats al web, principal eina per mantenir informada a tota la comunitat educativa, docents i alumnes, i també el punt de trobada.

Per tal de garantir el màxim aprofitament d’aquest portal, els alumnes disposareu de material de formació al vostre abast.

Per avui, us pengem les proves d’accés a Grau Mig de Formació Professional de l’any 2018. En principi, estan destinades a alumnes que es preparen per aquestes proves, però els altres alumnes d’altres ensenyaments, com anglès, català i castellà també podeu fer les proves que considereu oportunes.

Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres, a travès del correu del centre.

GM-Anglès                      GM-Català                                GM-Castellà                                        GM-Social

GM-Tecnologies                           GM-Matemàtiques                            GM-Naturals