Som l’escola d’adults de la comarca de la Noguera. Sempre ets a temps de formar-te: Preparació de les proves d’accés a Cicles, Anglès, Català, Castellà, Competic…

Disseny guanyador de la carpeta del centre pel proper curs

Consulta aquí

l’Oferta formativa curs 2020-2021

Horaris provisionals Curs 20-21

Relació de llibres pel proper curs

Llistat de sol·licituds de preinscripcions pel curs 2020/2021. Número de desempat: 8403

Llistats amb barem definitiu

Preinscripció/Matriculació 2020-21

Llista definitiva assignacions
Llista d’espera
OFERTA DEFINITIVA
La matrícula tindrà lloc del 2 al 9 de setembre
Documentació necessària:
1. full matrícula 2020-21. Us el podeu descarregar i portar omplert.
2. Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat, qui no l’hagi presentat a la preinscripció. En casos de menors d’edat, documentació del pare, mare o tutors legals.

Aquests dies matricularem als alumnes preinscrits al mes de juny i que han aconseguit plaça durant el mes de juliol

La matrícula es podrà fer presencialment al centre o per correu electrònic: cfabalaguer@xtec.cat

El centre respondrà per correu com a justificant de la formalització de la matrícula.

Si queden places lliures el 9 de setembre, obrirem un nou període de matriculació entre el 14 i el 18 de setembre per aquells alumnes que s’han quedat en llista d’espera o altres.

Per realitzar una matrícula correcta en el teu curs adequat, pots fes primer la prova de nivell de l’ensenyament desitjat

La nova normalitat ja és aquí

La nova normalitat que ens permet fer activitats presencials és una realitat des de diumenge coincidint amb el final de l’estat d’alarma. Els alumnes de les proves d’accés a Grau Mig s’examinen avui i el lliurament de distincions als dissenys finalistes de la carpeta del… Llegeix més»