Avui eleccions al Consell Escolar

Les eleccions al Consell Escolar del nostre centre tenen lloc avui. Entre 2/4 de 6 i les 8 del vespre, tot l’alumnat que vulgui participar de les eleccions ha de passar per l’Aula d’Informàtica on hi haurà dipositada l’urna.
Des del Claustre del centre, volem agrair… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El centre renova aquest mes de novembre el Consell Escolar, apunteu-vos com a candidats i candidates.
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i està format per tots els sectors de la comunitat educativa: alumnat, professorat i… Llegeix més»

Inici de curs passant dels 320 alumnes

Bon inici del nou curs escolar 2018-2019 als voltants d’uns 320 alumnes matriculats, provinents de tota la comarca i comarques veïnes.
Les novetats d’aquest any són els cursos de Català-1 i Castellà-1 per aquells alumnes nouvinguts a Balaguer i poblacions properes, i que es volen… Llegeix més»

Places lliures del curs 2018/2019

Les classes del nou curs acadèmic 2018/2019 comencen aquest dimecres. Tot i això, encara queden algunes places lliures. Si esteu interessats/-des podeu passar pel centre entre les 15:00 i les 17:00, de dilluns a divendres.
Les places lliures són als cursos d’Anglès-3, Català-1, Català-3, Castellà-1, Castellà-2,… Llegeix més»

Matriculació alumnat curs 2018/2019

Recordeu que a partir de dimecres 12 de setembre s’obre un nou període de matriculació. Els ensenyaments que oferim enguany són els següents:

• Curs d’accés a Grau Superior
  • Curs d’accés a Grau mitjà