Som l’escola d’adults de la comarca de la Noguera. Sempre ets a temps de formar-te: Preparació de les proves d’accés a Cicles, Anglès, Català, Castellà, Competic…

Disseny guanyador de la carpeta del centre

Aquest curs s’implanta el sistema híbrid (semipresencialitat) en alguns cursos per reduir el màxim de mobilitat i evitar contagis de Covid: per posar-vos en contacte amb els professors de les classes híbrides, us deixem els telefons:

Grau Superior, Anglès-2 i Anglès-3: Magda Alamon (634 728330)

Grau Mig i Anglès-1: Joan R. Giribet (634 728493)

Català-3 i Competic inicial, 2, 3: Miquel Molina (634 728463)

Competic -1 i Castellà-2: Francesc Serrano (634 728396)

Oferta formativa curs 2020-2021

Horaris Curs 2020-2021

Relació de llibres Curs 20-21

Ingresos per despeses de material

Pla Organització Bàsic CFA Balaguer (actualitzat a 6 de novembre)

Nou sistema d’atenció al públic

L’atenció al públic s’implanta, des d’aquest curs, de manera telefònica al telèfon 973 448159 i 634 728534 o a travès del correu electrònic del centre. Només atendrem presencialment com a qüestions urgents, aquells assumptes que no puguin ser resolts per Internet, telèfon, o en el correu electrònic del centre. L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres (matins de 9:15 a 12:30 h) excepte els dimarts (tarda de 14:15 a 18:00 h).

Per saber el teu nivell en alguns dels nostres ensenyaments, pots fes primer la prova de nivell de l’ensenyament desitjat

Bon Nadal, superem el primer trimestre

S’apropen les festes nadalenques i aquest proper dilluns donarem per acabat el primer trimestre. Des de la comunitat educativa del centre us desitgem uns bons dies nadalencs i un millor any 2021.
Cal tenir present que s’ha aconseguit superar el repte del primer trimestre perquè la… Llegeix més»

Apilo XII: Seguim recollint piles

Seguim recollint piles velles amb la campanya Apilo XII. La campanya de reciclatge dura des del curs passat i ja portem acumulats 10’55 quilos de piles. Recordeu que al centre disposem de dos contenidors de piles i que les podeu anar deixant al llarg… Llegeix més»

Comencem amb l’ensenyament híbrid

La majoria d’ensenyaments dels centre, a causa de l’actual pandèmia i per tal d’evitar contagis amb l’actual mobilitat, tindran una sèrie de mesures entre les que destaca el canvi d’ensenyament presencial per una sèrie de classes que s’hauran de seguir des de casa.

… Llegeix més»

Inici de curs 2020-2021

El curs escolar 2020-2021 s’inicia el proper dilluns 21 de setembre.
Donades les circumstàncies actuals de pandèmia per la COVID-19, en aquest primer dia de curs, es realitzarà en un horari esglaonat i seguint les mesures de seguretat del Departament d’Educació i de Salut. L’alumnat ha… Llegeix més»