Som l’escola d’adults de la comarca de la Noguera. Sempre ets a temps de formar-te: Preparació de les proves d’accés a Cicles, Anglès, Català, Castellà, Competic…

Disseny guanyador de la carpeta del centre

Oferta formativa curs 2020-2021

Horaris Curs 2020-2021

Relació de llibres Curs 20-21

Ingresos per despeses de material

Pla d’Organització Bàsic (actualitzat a 8 d’octubre)

Nou sistema d’atenció al públic

L’atenció al públic s’implanta, des d’aquest curs, de manera telefònica al telèfon 973 448159 o pel correu electrònic del centre. Només atendrem presencialment com a qüestions urgents, aquells assumptes que no puguin ser resolts per Internet, telèfon, o en el correu electrònic del centre. L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres (matins de 9:15 a 12:30 h) excepte els dimarts (tarda de 14:15 a 18:00 h).

Per saber el teu nivell en alguns dels nostres ensenyaments, pots fes primer la prova de nivell de l’ensenyament desitjat

Inici de curs 2020-2021

El curs escolar 2020-2021 s’inicia el proper dilluns 21 de setembre.
Donades les circumstàncies actuals de pandèmia per la COVID-19, en aquest primer dia de curs, es realitzarà en un horari esglaonat i seguint les mesures de seguretat del Departament d’Educació i de Salut. L’alumnat ha… Llegeix més»

Estem preparats pel nou curs escolar

Sis mesos després de l’últim dia de classe presencial, tornem a les aules el proper dilluns. Estem a punt per tornar a les aules i ens hem preparat tenint en compte les circumstàncies actuals. Hem preferit reduir les ràtios de les classes presencials a 15… Llegeix més»

La nova normalitat ja és aquí