Participem en la Marató de TV-3

El nostre centre participa un any més en la Marató de TV-3, una iniciativa solidària de TV3 i Catalunya Ràdio que aquest any està dedicat a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de… Llegeix més»

Votacions al Consell Escolar

Ja tenim les votacions al Consell aquesta setmana.
A la nostra escola serà una renovació parcial de l’òrgan on es renovaran 2 llocs del sector alumnes, 2 llocs del sector professorat i un lloc del sector PAS.
Us volem informar que el dijous 25 de novembre realitzarem… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El Departament d’Educació convoca aquest mes de novembre, amb el consens de les autoritats sanitàries i amb l’adopció de les mesures adients, un nou període d’eleccions del Consell Escolar del centre.
El Consell Escolar: la representació de la comunitat educativa
És l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat… Llegeix més»

Inici de curs 2021-2022

Us informem de les dates del nou curs escolar.

Els cursos de Català-1, Català-2, Ensenyaments Instrumentals, Competics inicial, 2 i 3; prova d’accés a Grau Superior i Llengua Anglesa 2 i 3 comencem el proper dilluns dia 20 de setembre.
Els cursos de Català-3, Castellà-2, Competic-1, Preparació… Llegeix més»

Matrícula extraordinària 2021-2022

El període de preinscripció i matrícula acaba aquest proper dijous. Un cop acabat, per aquells ensenyaments que encara disposin de places vacants, s’obrirà un termini de matrícula extraordinària des del proper divendres dia 10 fins al divendres 17 de setembre, en el qual les places… Llegeix més»