Matrícula de l’alumnat del procés d’inscripció a partir de demà

Recordem que les persones preinscrites durant el mes de juny i que han obtingut plaça per estudiar al CFA Balaguer hauran de fer la matrícula corresponent entre els dies 2 al 9 de setembre.

El procés de matrícula es podrà fer tant de forma presencial com de forma telemàtica.

Matrícula presencial

La matrícula presencial es realitzarà en les instal·lacions del CFA Balaguer en els horaris següents:

Dies 2, 6, 7, 8 i 9 de setembre:

• Matins: de 9 a 14 h
  • Tardes: de 15 a 20 h

Divendres 3 de setembre:

• Matí: de 9 a 13 h

Prèviament a la realització de la matrícula, haureu d’ingressar l’import corresponent als recursos i materials educatius, tal com s’indica més a baix.

En el moment de fer la matrícula caldrà aportar el justificant de pagament.

Les persones que hagin presentat la preinscripció a d’altres centres d’adults, i hagin obtingut plaça al CFA Balaguer, hauran de portar, a més a més, la documentació següent:

• Full de matrícula (informació semblant al full de preinscripció)
    • DNI o passaport original i/o fotocòpia

Matrícula telemàtica

Per tal de realitzar la matrícula de forma telemàtica caldrà enviar un correu electrònic a l’adreça cfabalaguer@xtec.cat entre els dies 2 i 9 de setembre, amb la següent informació:
    • Nom i cognoms de la persona interessada
    • Ensenyament i nivell al qual es matricula (Ex: Llengua castellana 2 o COMPETIC inicial)
    • El comprovant de pagament de les despeses pel recursos i materials educatius (en un document adjunt)
Les persones que hagin presentat la preinscripció a d’altres centres d’adults, i hagin obtingut plaça al CFA Balaguer, a més a més, hauran d’adjuntar la documentació següent:
    • Full de matrícula, degudament emplenat, tot i que no cal que estigui signat (podeu descarregar el full de preinscripció)
    • DNI (per les dues cares) o passaport

Despeses de recursos i materials educatius