Participem en la Sessió informativa sobre orientació educativa

La importància de l’orientació educativa és un repte propi del nostre centre i una eina bàsica, tant en les escoles de Formació d’Adults com en els instituts de Formació Professional. El departament d’Educació ha organitzat aquesta setmana una sessió informativa sobre orientació, conscients de la importància de la figura de l’orientador o orientadora en els ensenyaments d’adults, i que actualment encara no tenim.

Es crearà un grup de treball per crear un nou decret per ordenar tota aquesta orientació necessària en el nostre alumnat. La sessió ha comptat amb la presència de part del nostre professorat en una sessió presidida per la directora general d’alumnat, Rut Ribas i Martí.

El foment de la Formació Professional és un dels reptes que es marca l’actual departament d’Educació, i el paper de les escoles d’adults pot resultar bàsic en la formació i l’orientació professionalitzadora. Ës un procés complexe, no fàcil, però que pot donar uns molts bons resultats.