Matrícula extraordinària 2021-2022

El període de preinscripció i matrícula acaba aquest proper dijous. Un cop acabat, per aquells ensenyaments que encara disposin de places vacants, s’obrirà un termini de matrícula extraordinària des del proper divendres dia 10 fins al divendres 17 de setembre, en el qual les places s’assignaran a les persones interessades per ordre d’arribada.

Ateses les mesures de prevenció de la COVID-19 s’ha establert que el procés de preinscripció es podrà realitzar tant de forma presencial com de forma telemàtica.

Matrícula telemàtica

De forma prèvia a la matrícula, caldrà realitzar una entrevista amb un professor o professora dels ensenyaments que es volen cursar, amb la finalitat de determinar els coneixements de la persona que realitza la matrícula i ubicar-la al nivell més adequat. En aquesta modalitat aquesta entrevista es realitzarà telefònicament. També podeu consultar el vostre nivell de coneixements amb la Prova de nivell que trobareu a la pàgina d’inici del web.

Un cop sabeu el nivell al qual us voleu matricular, entre els dies 10 i 17 de setembre, haureu d’enviar un correu electrònic a l’adreça del centre amb la documentació següent:

• Full de matrícula emplenat.
  • Original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a (Estrangers comunitaris: document d’identitat del país d’origen).
  • El comprovant de pagament de les despeses pel recursos i materials educatius.

Matrícula presencial

Els horaris de nova matrícula dels diferents ensenyaments són:

• De dilluns a dijous, de 9:00 a 14:00 hores i de 15:00 a 20:00 hores.
    • Divendres, de 9:00 a 13:00 hores.

Per tal de realitzar la matrícula us haureu d’adreçar al centre en els horaris establerts i amb l’Original i còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne/a (Estrangers comunitaris: document d’identitat del país d’origen).

Abans de realitzar la matrícula, un professor o professora del centre realitzarà una entrevista i si s’escau  una prova de nivell per determinar els coneixements de la persona que realitza la matrícula i ubicar-la al nivell més adequat.

Informació general

Despeses i manteniment de materials educatius

Els ensenyaments que s’imparteixen al CFA Balaguer pel curs 2021-22 són gratuïts, si bé durant el procés de matrícula haureu de fer efectiu un pagament en concepte de despeses i manteniment de materials educatius, que el Consell de Centre va establir en:

• 20 € per a cadascun dels ensenyaments.
    • 10 € per l’ensenyament de Formació Instrumental.

Podeu consultar com realitzar el pagament i els horaris del nou curs escolar a la pàgina d’inici del web.

1. Llum

Hola. Estic interessada de preparar-me per fer una prova d’accés.
    Tinc 48 anys i sóc autònoma i treballo.
    De jove vaig estudiar auxiliar administrativa, però no vaig obtenir titol. Ara m’he possat en contacte amb el institut i ells m’han explicat una mica com funciona. Tinc que fer la prova d’accés per fer un cicle. Se que estic fora de plaç. Em podeu informar? Pot ser possible a les tardes per accés a grau Mitjà? És possible entrar aquest any? Queden plaçes? Moltes gràcies per endavant. El meu telèfon és el 651——.

1. admin Autor de l'article

Bona tarda,

Sempre hem d’estar preparades i preparats per aprendre. Encara tenim places disponibles. Et passem més informació per via telefònica.