Sol·licitud de certificat de reconeixement del nivell C1 de Català

Per sol·licitar un certificat de reconeixement del nivell C1 de Català a Secretaria:

Emplenar i signar la sol·licitud i presentar juntament amb la documentació requerida a la Secretaria del centre.

Requisits per a l’alumnat que ha obtingut el títol GESO presencialment al nostre centre:

– Títol de graduació en educació secundària obtingut a centres i aules de formació de persones adultes, sempre que s’hagin cursat a Catalunya almenys vuit cursos qualssevol entre la primària i l’ESO, i que s’hagi cursat i aprovat l’àrea de llengua catalana als centres i aules de formació de persones adultes.
Per acreditar les condicions acadèmiques esmentades, cal aportar un certificat expedit, a sol·licitud de la persona interessada, per una escola de persones adultes autoritzada de la manera que determina la Direcció General d’Ensenyaments Professionals, Artístics i Especialitzats.

ORDRE VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. (DOGC  núm.  5511  publicat el  23/11/2009

Documentació:

• Original i fotocòpia del DNI
  • Original i fotocòpia del Llibre d’escolaritat o certificat del centre o centres on s’ha fet l’itinerari escolar corresponent a l’etapa educativa (EGB, primària, ESO).
  • Títol, resguard del títol o certificat que acrediti que la titulació superior s’ha obtingut sense cap matèria suspesa o, en el cas de l’ESO, que s’ha superat la matèria de llengua catalana en acabar el cicle superior.