Llengua anglesa

Descripció

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsica per a comunicar-se en llengua anglesa i s’imparteixen en tres nivells: llengua anglesa nivell 1, 2 i 3, que corresponen als nivells A1, A2.1 i A2.2 del MECR (Marc europeu comú de referència per a les llengües).

• Llengua anglesa nivell 1 (3 h/setmana), que correspon al nivell A1 del MECR.
  • Llengua anglesa nivell 2 (4 h/setmana), que correspon al nivell A2 del MECR.
  • Llengua anglesa nivell 3 (4 h/setmana), que correspon al nivell A2.2 del MECR.

Continguts

En els tres nivells es treballen les habilitats de comprensió i expressió orals i escrites que permeten fer front a la major part de situacions lingüístiques de la vida quotidiana i comunicar-se de forma bàsica en un entorn plurilingüe i multicultural.

Vegeu el currículum d’aquests estudis.

Accés

Poden accedir a aquests estudis totes les persones que tenen més de 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.

Tràmits

Per cursar aquest ensenyament cal formalitzar la preinscripció i la matrícula d’acord amb el període i criteris fixats pel Departament d’Educació.

L’alumnat ha de fer una aportació de 30€ en concepte de les activitats pedagògiques i el material.

Continuïtat

Un cop finalitzats aquests estudis, es pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes, accedint al nivell de 3r sense haver de superar una prova de nivell.

Normativa

• Resolució ENS/1403/2018, de 21 de juny, per la qual s’estableix el currículum de llengües estrangeres als centres de formació d’adults del Departament d’Ensenyament (DOGC núm. 7652, de 28.6.2018)