Sortida del grup d’anglès a Edimburg

Aquest passat cap de setmana, alumnes de la nostra escola junt amb alumnes del Cfa Nou de Girona, han anat a practicar l’idioma après a les aules a Edimburg.

Ha estat una bona experiència, han viatjat, han parlat, s’han relacionat en l’idioma que estan estudiant i han vist una nova ciutat.

Felicitats als organitzadors!!!

L’Opera, una emoció.

El passat divendres dia 26 d’abril, alumnes del Cfa les Bernardes, van fer la visita al Liceu de Barcelona.
L’òpera una emoció és una activitat educativa que consta d’una visita guiada pels diferents espais públics del Liceu, entre ells el Saló dels Miralls i la Sala… Llegeix més»

SETMANA DE LA SALUT

• De l’11 al 15 de març, organitzarem a l’escola la Setmana de la Salut

El tema d’aquest any serà “Els primers auxilis i cures bàsiques”

• La programació d’activitats de salut adreçada als alumnes dels cursos d’alfabetització:
    • 1a xerrada: 20 de desembre “Aprofundiment en nutrició” (Karuna sánchez / Anna Bonmatí)
    • 2a xerrada: 17 de gener “Com conviure amb l’adolescència dels fills. (Neus Ferrés, psicòloga)
    • 3a xerrada: 28 de Febrer “Dubtes ginecològics” (Mas Casals, llevadora)
    • 4a xerrada: 21 de març “Viure les emocions” (Dolors Corominas / Karuna Sánchez)
    • 5a xerrada: 11 d’abril “Sortida exterior” (Fatiha Benharref / Karuna Sánchez / Elena Olabarrieta)

Xerrades EFEC Adults

El nostre centre organitza pels alumnes de GES i CAM, tres tallers d’economia financera:

• Administrant els teus diners: gestió del pressupost personal
  • Endeutar-se? Amb seny!: Com evitar el sobreendeutament i com conèixer els productes de crèdit.
  • Els impostos i tu. Per a què serveixen els diferents tipus d’impostos i les conseqüències del frau.

Els tallers es realitzaran els dies 25 de març i 1 d’abril

Aquests tallers són impartits per voluntaris del sector financer.