MATRÍCULA DEL GES A L’IOC HIVERN 2022

MATRÍCULA DEL GES A L’IOC – ALUMNAT NOU

Si ets alumnat nou i vols fer la matrícula del GES a l’IOC, has de fer el procés següent:

• Preinscripció (4-10 novembre): heu d’omplir les dades a la finestreta, triar el centre de suport (CFA Anoia) i pujar la documentació requerida a la pestanya corresponent.
  • Entrevistes (8-12 novembre): entrevista inicial amb la tutora de l’IOC per triar l’itinerari GES i formalitzar la matrícula. Cal demanar cita prèvia. Com ho podeu fer? Poseu-vos en contacte amb nosaltres:
      • per via telefònica (tel. 93 744 28 01, de dilluns a dijous de 16 a 19h) o
      • per correu electrònic (a8062018@xtec.cat).
  • Pagament (8-16 novembre): cal fer el pagament de les taxes de matrícula un cop feta l’entrevista amb la tutora i formalitzada la matrícula.

MATRÍCULA DEL GES A L’IOC – ALUMNAT ANTIC

• Matrícula (10-16 desembre): cal posar-se en contacte amb la tutora de l’IOC per correu intern per tal d’escollir els mòduls que es volen cursar seguint l’itinerari del GES.
  • Pagament (13-20 desembre): cal fer el pagament de les taxes de matrícula un cop la tutora ha formalitzat la matrícula.