MATRÍCULA CURS 2020-21

IMPORTANT: DEMANEU CITA PRÈVIA (Tf 93 744 28 01). ENS PODEU TRUCAR ENTRE LES 16 I 20 H.

Els alumnes preinscrits al mes de juny heu d’haver rebut un correu o trucada telefònica on s’explica com fer la matrícula, horari i indicacions d’inici de curs. En cas de no rebre aquest correu poseu-vos en contacte amb nosaltres: ens truqueu-nos per telèfon (93 744 28 01 -entre les 16 i les 20 h.-) o bé ens escriviu un correu electrònic (a8062018@xtec.cat)

Si esteu interessats en estudiar amb nosaltres, truqueu-nos al nostre telèfon (93 744 28 01) entre les 16 i les 20 h. i us donarem cita prèvia.

Dates de matrícula:

Del 2 al 9 de setembre. Pels alumnes preinscrits al juny i pels que continuen al centre del curs anterior.

Del 14 al 18 de setembre. Places vacants pels alumnes que no han fet la preinscripció. Important, demanar cita prèvia!!!