FLAG FOOTBALL – EDUCACIÓ FÍSICA 5è

Hola de nou.

L’alumnat de 5è de l’Escola ha començat a aprendre sobre el flag futbol a les classes d’educació física. El flag futbol és una modalitat del futbol americà que es juga sense armadura ni proteccions. En lloc de proteccions, els i les jugadores porten cinturons amb banderes (flags) enganxades a la cintura. L’objectiu del joc és arribar a la zona de puntuació contrària corrent o passant la pilota. Els jugadors han de treure les banderes dels seus oponents per aturar la jugada.

El flag futbol és un esport inclusiu que fomenta el treball en equip i la relació entre l’alumnat, ja que tots ells i elles se senten partícips d’un mateix equip. I a més, és una gran manera de millorar la coordinació, l’agilitat i la velocitat.

És genial poder comptar amb un pare expert entrenador que els ajuda en el seu aprenentatge. Segur que els ajudarà a millorar les seves habilitats i a gaudir del joc. Les classes d’educació física de flag les realitzem al camp de futbol de l’Aro, un espai ideal per practicar aquest esport. Amb tot, podem dir que és una activitat on ens trobem FAMÍLIES – ESCOLA – ENTORN.

Per acabar, aquesta setmana s’ha comunicat que el flag futbol serà un esport olímpic als Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

A la pàgina d’EF trobareu més informació sobre el tema, enllaç AQUÍ.

Fins la propera.